عاشقان موفقیت
تمامی اصول موفقیت و ساخت موفقیت در زندگی روزمره

ترفند شناسایی وب سایت های وردپرسی توضیح واتس اپ در مورد تیک های بغل پیام ها معرفی ۱۰ تا از بهترین برنامه های چت و گفتگو برای گوشی و تبلت شما مسدود کردن ایمیل های مزاحم در Gmail آموزش ساخت اکانت جیمیل (Gmail) خلاص شدن از تبلیغات اینترنتی موجود در وبسایتها چگونه حروف و کلمات فارسی را کشیده تایپ کنیم: مثل ترفــــــــندها آموزش عکس گرفتن از محیط ویندوز با استفاده از ابزار snipping tool آموزش حذف اکانت وایبر (viber) آموزش آنروت ” Unroot ” کردن گوشی و تبلت اندرویدی آموزش تصویری روت کردن گوشی با استفاده از کامپیوتر آموزش تصویری راه اندازی اینستاگرام”Instagram” بر روی کامپیوتر آموزش تصویری راه اندازی وایبر “Viber” بر روی کامپیوتر آموزش تصویری استفاده از برنامه لاین در کامپیوتر و ویندوز آموزش گرفتن تصویر از صفحه نمایش (Take a screenshot) در ویندوز فون 3 دکمه ی موجود در گوشی های دارای سیستم عامل ویندوز فون چه کاری را انجام می دهند ؟ بازکردن قفل الگوی صفحه (Pattern) فراموش شده در اندروید ترفند غیر فعال کردن دریافت اس ام اس در اندروید


بیل گیتس

بیل گیتس را بیشتر بشناسید


در این مطلب نگاهی کوتاه می اندازیم به زندگی آقای بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت:


* گیتس در سیاتل بزرگ شد و قد کشید. او پسر یک وکیل دادگستری است و در بچگی بسیار باهوش و پردردسر بود. پدر و مادرش هزینه تمام کتابهایی که او می خواست را پرداخت می کردند. سن یازده سالگی اوج شکوفایی فکری او بود.


* 13 ساله بود که به مدرسه Lakeside در سیاتل بود و برای نخستین بار با کامپیوتر آشنا شد. آقای گیتس از مدرسه اش به نیکی یاد می کند و آنجا را نقطه شروع ایده ای می داند که با دوستش پل آلن در آنجا به آن رسید و دیگران با آن موافق نبودند.

 

* بعد از Lakeside نوبت دانشگاه هاروارد بود که پذیرای بیل جوان و باهوش باشد. در آنجا با بالمر آشنا شد. وی فقط دو سال در هاروارد بود و پس از دو سال آنجا را ترک کرد تا به همراه پل آلن به سراع راه اندازی مایکروسافت برود.



:: موضوعات مرتبط: زندگی نامه افراد موفق، ،
:: برچسب‌ها: بیل گیتس ,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : شنبه 13 تير 1394

زندگی نامه فردوسی شاعر نامدار ایران

 

زندگی نامه فردوسی

بر پایهٔ دیدگاه بیشتر پژوهشگران امروزی، فردوسی در سال ۳۲۹ هجری قمری برابر با ۳۱۹ خورشیدی (۹۴۰ میلادی) در روستای پاژ در شهرستان توس در خراسان دیده به جهان گشود. نام او همه جا ابوالقاسم فردوسی شناخته شده‌است. نام کوچک او را در بن‌مایه‌های کهن‌تر «حسن» نیز نوشته‌اند. پدرش از دهقانان طوس بود که ثروت و موقعیت قابل توجهی داشت. وی از همان زمان که به کسب علم و دانش می پرداخت، به خواندن داستان هم علاقه مند شد .

 

چنان كه مي دانيم "دهقانان" يك طبقه از مالكان بودند كه در دوره ي ساسانيان (و چهار پنج قرن اول از عهد اسلامي) در ايران زندگي مي كردند و يكي از طبقات اجتماعي فاصل ميان طبقه كشاورزان و اشراف درجه اول را تشكيل مي دادند و صاحب نوعي "اشرافيت ارضي" بودند.

 

زندگانی آنان در كاخهايي كه در اراضي خود داشتند مي گذشت. آنها به وسيله ي "روستاييان" از آن اراضي بهره برداري می نمودند و در جمع آوري ماليات اراضي با دولت ساساني و سپس در عهد اسلام با دولت اسلام همكاري داشتند و حدودا تا زمان حمله مغول به تدريج بر اثر فتنه ها و آشوبها و تضييقات گوناگون از بين رفتند.

 



:: موضوعات مرتبط: زندگی نامه افراد موفق، ،
:: برچسب‌ها: زندگی نامه فردوسی شاعر نامدار ایران ,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : شنبه 13 تير 1394

محمود درویش شاعر مقاومت فلسطین

محمود درویش چهره معروف ادبیات پایداری فلسطین

 

زندگی نامه محمود درویش

محمود درویش چهره معروف ادبیات پایداری، در 13 مارس 1941، در دهکده‌ای از فلسطین به نام «بروه» متولد شد. او یکی از سرشناس‌ترین شاعران عرب بود که شعرهایش محصول آوارگی‌ در فلسطین اشغالی است. این «بروه» همان است که ناصر خسرو از آنجا گذر کرده و می‌نویسد: «به دهی رسیدم که آن را بروه می‌گفتند. آنجا قبر عیش و شمعون علیهما‌السلام را زیارت کردم.»

 

اسرائیلی‌ها این دهکده را به آتش کشیدند و محمود درویش شش ساله بود که مجبور شد به همراه خانواده‌اش به لبنان پناهنده شود. سرانجام پس از مقاومت‌های بسیار دهکده «بروه» از دست اسرائیلی‌ها خارج شد و هنگامی که اهالی وارد دهکده شدند همه چیز از بین رفته بود.

 

محمود درویش در گفت‌وگویی می‌گوید: «به یاد دارم که شش ساله بودم. در دهکده‌ای آرام و زیبا زندگی می‌کردیم. خوب به یاد دارم. در یکی از شب‌های تابستان که معمولا عادت اهل ده این است که روی پشت بام بخوابند. مادرم ناگهان مرا از خواب بیدار کرد و دیدم که داریم با صدها تن از مردم دهکده در میان بیشه‌ها فرار می‌کنیم. گلوله‌های سربی از روی سر ما می‌گذشت...»



:: موضوعات مرتبط: زندگی نامه افراد موفق، ،
:: برچسب‌ها: محمود درویش شاعر مقاومت فلسطین ,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : شنبه 13 تير 1394

زندگینامه ژول ورن نمایشنامه نویس فرانسوی

 

ژول ورن شاعر و نمایشنامه نویس فرانسوی

 

زندگینامه ژول ورن

ژول گابریل ورن معروف به ژول ورن (به فرانسوی: Jules Gabriel Verne) ‏ (۱۹۰۵-۱۸۲۸) نویسنده، شاعر و نمایشنامه‌ نویس فرانسوی بود که بیشتر شهرت‌اش را مدیون نگارش کتاب‌های ماجرایی‌اش است که دنیای داستان‌های علمی–تخیلی را دگرگون کرد.

 

در یكی از روزهای سرد پاییز سال 1827 میلادی، «پی یر ورن»، كه به تازگی تحصیلاتش در رشته‌ حقوق را به پایان رسانده بود، با «سوفی الوت دلافری» ازدواج كرد. مراسم ازدواج در «نانت» شهری در شرق فرانسه، برگزار شد. خانواده «دلافری» از این ازدواج بسیار راضی بودند، چرا كه پی‌یر فرزند یكی از صاحب منصبان استان «پروونس» در فرانسه بود.

زمستان سال 1828 فرا رسید. پی‌یر و سوفی ورن در انتظار تولد اولین فرزندشان بودند. سرانجام در هشتمین روز ماه فوریه، ژول ورن متولد شد.

 

نانت، پاییز 1839: ژول ورن، نوجوان 11 ساله كه از سخت‌گیری‌های خانواده به ستوه آمده بود، مخفیانه به یك كشتی پستی رفت و به عنوان جاشو در آن استخدام شد. این كشتی به هند می‌رفت. ژول ورن سرشار از هیجان بود. بالاخره سفری پرماجرا را آغاز كرده بود. اما این هیجان دیری نپایید.



:: موضوعات مرتبط: زندگی نامه افراد موفق، ،
:: برچسب‌ها: زندگینامه ژول ورن نمایشنامه نویس فرانسوی ,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : شنبه 13 تير 1394

بیوگرافی آگاتا کریستی؛ پرفروش‌ترین نویسنده جهان



آگاتا کریستی,بیوگرافی آگاتا کریستی,زندگینامه آگاتا کریستی

 

بیوگرافی آگاتا کریستی؛ پرفروش‌ترین نویسنده جهان
بیوگرافی آگاتا کریستی
بانو آگاتا کریستی، با نام اصلی آگاتا مری کلاریسا میلر (Agatha Mary Clarissa Miller) در ۱۵ سپتامبر ۱۸۹۰، در شهر تورکی ناحیه دوون انگلستان به دنیا آمد. پدر آمریکایی‌اش فردریک میلر نام داشت. مادرش کلارا بومر انگلیسی و از خانواده‌ای اشرافی بود. آگاتا به دلیل آمریکایی بودن پدر می‌توانست تبعه ایالات متحده نیز باشد، ولی هرگز از آن کشور تقاضای تابعیت نکرد. آگاتا دارای یک خواهر و یک برادر بود که هردوی آن‌ها از وی بزرگتر بودند.
آگاتا در سال ۱۹۱۴ با یک سرهنگ نیروی هوایی به نام آرچیبالد کریستی ازدواج کرد که ازدواج موفقی نبود و زندگی مشترک آنان بعد از ۱۴ سال عاقبت در سال ۱۹۲۸ به جدایی انجامید. دختری به نام روزالیند هیکز حاصل این ازدواج بود.

 



:: موضوعات مرتبط: زندگی نامه افراد موفق، ،
:: برچسب‌ها: بیوگرافی آگاتا کریستی؛ پرفروش‌ترین نویسنده جهان ,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : شنبه 13 تير 1394

زندگی‌نامه نیک وی آچیچ (مرد بدون دست و پا) + عکس



زندگی‌نامه نیک وی آچیچ (مرد بدون دست و پا) + عکس
برای یک لحظه چشمانتان را ببندید و فکر کنید هیچ دستی ندارید. نمی‌توانید چیزی را با انگشتانتان لمس کنید یا با دوستانتان دست دوستی بدهید و یا حتی مادرتان را در آغوش بگیرید. حال تصور کنید هیچ پایی برای راه رفتن ندارید. نمی‌توانید با دوستانتان پیاده‌روی کنید. دوچرخه‌سواری کنید یا پا به پای فرزندتان بدوید. هر کدام از این شرایط بسیار دشوارند؛ اما همیشه شرایط بدتری هم وجود دارد، فقط کافی است یک لحظه به این فکر کنید که نه دست دارید و نه پا! حتی فکر کردن به این موضوع تن آدم را به لرزه می‌اندازد.

 

 

نیک وی آچیچ, زندگی‌نامه نیک وی آچیچ, بیوگرافی نیک وی آچیچ
 

 

نیک وی آچیچ (Nick Vujicic) از معدود افرادی است که به دلیل سندروم تترا آملیا، بدون دست و پا به دنیا آمد و در زندگی محدودیت‌های زیادی داشته است، اما توانسته با این محدودیت‌ها کنار بیاید و حتی از بسیاری افراد سالم نیز موفق‌تر باشد.



:: موضوعات مرتبط: زندگی نامه افراد موفق، ،
:: برچسب‌ها: زندگی‌نامه نیک وی آچیچ (مرد بدون دست و پا) + عکس ,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : شنبه 13 تير 1394

زندگی نامه خواجوی کرمانی

 

زندگی نامه خواجوی کرمانی

نام اصلی : کمال‌الدین ابوالعطاء محمودبن علی‌بن محمود
زمینهٔ کاری :  شعر، عرفان، ریاضیات و طب
زادروز :  ۶۸۹ (قمری) - کرمان
مرگ : ۷۵۲ (قمری) - شیراز
ملیت : ایرانی
جایگاه خاکسپاری : تنگ الله اکبر شیراز
در زمان حکومت : اییلخانان
لقب : نخل‌بند شاعران
سبک نوشتاری : سبک عراقی


کمال‌الدين ابوالعطا محمودبن على بن محمود مرشدى کرمانى عارف بزرگ و شاعر استاد ايران در قرن هشتم هجرى است. نسبت مرشدى به سبب انتساب او به فرقهٔ مرشديه يعنى پيروان شيخ ابواسحق کازرونى است. بعضى از تذکره‌نويسان به او عنوان‌هاى 'نخلبند‌ شعرا' و 'خلاق‌المعاني' و 'ملک‌الفضلا' نيز داده‌اند. تخلص او در همهٔ شعرهايش 'خواجو' است که خود مصغر خواجه و اين تصغير از باب تحبيب است. ولادت شاعر به تصريح خودش به سال ۶۸۹ هـ اتفاق افتاده است



:: موضوعات مرتبط: زندگی نامه افراد موفق، ،
:: برچسب‌ها: زندگی نامه خواجوی کرمانی ,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : شنبه 13 تير 1394

بیوگرافی لری پیج یکی از بنیان گذاران شرکت گوگل (+عکس)



لری پیج, بیوگرافی لری پیج بنیان گذار شرکت گوگل, زندگی نامه لری پیج

 

بیوگرافی لری پیج یکی از بنیان گذاران شرکت گوگل (+عکس)

نام : لورنس لَری پیج ( Lawrence "Larry" Page )
زاده :  ۲۶ مارس ۱۹۷۳
ملیت : آمریکایی
شغل : مهندس کامپیوتر، کارآفرین اینترنتی / موسس و مدیر شرکت گوگل
همسر : لوسیندا ساوتورث


لورنس لَری پیج  (زادهٔ ۲۶ مارس ۱۹۷۳) کارآفرین و مبتکر آمریکایی می‌باشد که به همراه سرگئی برین موتور جستجوی اینترنتی گوگل، در حال حاضر شرکت گوگل، را بنا نهاد. در ۴ آوریل ۲۰۱۱ پس از استعفای اریک اشمیت، لری پیج به عنوان مدیر عامل اجرایی گوگل انتخاب شد. پیج مخترع رتبه صفحه(پیج رنک) بود که پایه و اساس الگوریتم جستجوی گوگل است. او  به همراه سرگئی برین تقریباً ۱۶ درصد از سهام گوگل را در اختیار دارند.



:: موضوعات مرتبط: زندگی نامه افراد موفق، ،
:: برچسب‌ها: بیوگرافی لری پیج یکی از بنیان گذاران شرکت گوگل (+عکس) ,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : شنبه 13 تير 1394

بیوگرافی یوری گاگارین، نخستین فضانورد جهان

 

بیوگرافی یوری گاگارین، نخستین فضانورد جهان

نام : یوری الکسی‌یویچ گاگارین

زادروز : ۹ مارس ۱۹۳۴

ملیت : اتحاد جماهیر شوروی

دستاورد: نخستین فضانورد جهان

طول پرواز فضایی : یک ساعت و 48 دقیقه
مرگ: ۲۷ مارس ۱۹۶۸ میلادی -(در سن  34 سالگی)


یوری الکسی‌یویچ گاگارین (به روسی: Юрий Алексеевич Гагарин) فضانورد روسی و متولد ۹ مارس ۱۹۳۴ میلادی (۱۸ اسفند ۱۳۱۲)، نخستین فضانورد جهان بود. یوری گاگارین در روز ۱۲ آوریل ۱۹۶۱ میلادی (۲۳ فروردین ۱۳۴۰) توسط فضاپیمای وُستوک-۱ به فضا رفت و به مدت ۱۰۸ دقیقه مدار زمین را یک دور بطور کامل پیمود. عصر سفرهای فضایی انسان با این پرواز آغاز گشت.



:: موضوعات مرتبط: زندگی نامه افراد موفق، ،
:: برچسب‌ها: بیوگرافی یوری گاگارین، نخستین فضانورد جهان ,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : شنبه 13 تير 1394

آلبرت انیشتین

 

14 مارس سالروز تولد آلبرت انیشتین

14 مارس ( 23 اسفند ) مصادف با سالروز تولد آلبرت انیشتین 

 

-----------------------------

متولد : ۱۴ مارس ۱۸۷۹
مرگ : ۱۸ آوریل ۱۹۵۵ میلادی (۷۶ سال)
ملیت: آلمانی
رشته فعالیت: فیزیک

آلبرت آینشتاین به تلفظ آلمانی، ولی معروف به انیشتن، انیشتین و اینشتین در ایران (زاده ۱۴ مارس ۱۸۷۹ - درگذشته ۱۸ آوریل ۱۹۵۵) فیزیک‌دان نظری آلمانی بود. او بیشتر به خاطر نظریّه نسبیت و بویژه برای هم‌ارزی جرم و انرژی (E=mc۲) (که از معروف‌ترین روابط فیزیک بین غیرفیزیک‌دان‌هاست) شهرت دارد. علاوه بر این، او در بسط تئوری کوانتوم و مکانیک آماری سهم عمده‌ای داشت.

انیشتین جایزه نوبل فیزیک را در سال ۱۹۲۱ برای خدماتش به فیزیک نظری و به خصوص به خاطر کشف قانون اثر فوتوالکتریک دریافت کرد. او به دلیل تأثیرات چشمگیرش، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فیزیکدانانی شناخته می‌شود که به این جهان پا گذاشته‌اند



:: موضوعات مرتبط: زندگی نامه افراد موفق، ،
:: برچسب‌ها: آلبرت انیشتین ,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : شنبه 13 تير 1394



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به عاشقان موفقیت مي باشد.