عاشقان موفقیت
تمامی اصول موفقیت و ساخت موفقیت در زندگی روزمره

ترفند شناسایی وب سایت های وردپرسی توضیح واتس اپ در مورد تیک های بغل پیام ها معرفی ۱۰ تا از بهترین برنامه های چت و گفتگو برای گوشی و تبلت شما مسدود کردن ایمیل های مزاحم در Gmail آموزش ساخت اکانت جیمیل (Gmail) خلاص شدن از تبلیغات اینترنتی موجود در وبسایتها چگونه حروف و کلمات فارسی را کشیده تایپ کنیم: مثل ترفــــــــندها آموزش عکس گرفتن از محیط ویندوز با استفاده از ابزار snipping tool آموزش حذف اکانت وایبر (viber) آموزش آنروت ” Unroot ” کردن گوشی و تبلت اندرویدی آموزش تصویری روت کردن گوشی با استفاده از کامپیوتر آموزش تصویری راه اندازی اینستاگرام”Instagram” بر روی کامپیوتر آموزش تصویری راه اندازی وایبر “Viber” بر روی کامپیوتر آموزش تصویری استفاده از برنامه لاین در کامپیوتر و ویندوز آموزش گرفتن تصویر از صفحه نمایش (Take a screenshot) در ویندوز فون 3 دکمه ی موجود در گوشی های دارای سیستم عامل ویندوز فون چه کاری را انجام می دهند ؟ بازکردن قفل الگوی صفحه (Pattern) فراموش شده در اندروید ترفند غیر فعال کردن دریافت اس ام اس در اندروید


بیوگرافی دكتر علي‌اكبر جلالي موسس نخستين روستاي الكترونيكي دنيا

 

بیوگرافی دكتر علي‌اكبر جلالي  موسس نخستين روستاي الكترونيكي دنيا


دكتر علي‌اكبر جلالي متولد 1323، شاهرود.
فوق دكتراي برق و متخصص فناوري اطلاعات و ارتباطات(ICT) از دانشگاه ويرجينياي غربي.
معاون پژوهشكده الكترونيك دانشگاه علم و صنعت ايران.
عضو هيات علمي دانشگاه علم و صنعت ايران.
استاد پاره وقت دانشگاه ويرجينياي غربي.
مبدع نظريه موج چهارم و عصر مجازي در دنيا.
موسس نخستين روستاي الكترونيكي دنيا.
برنده جايزه E. Aisia AWARD يا جايزه برترين پروژه خلاقيت و فناوري در حوزه منطقه آسيا و اقيانوسيه به‌خاطر تاسيس نخستين روستاي الكترونيكي جهان.
ارائه دهنده اولين درس مجازي روي شبكه اينترنت در ايران.
عضو مستقل يونسكو در آموزش و فناوري منطقه آسيا و اقيانوسيه.
عضو كميته آموزش مجازي كشور.
عضو هيات مديره انجمن ICT ايران.
عضو هيات مديره انجمن مطالعات جامعه اطلاعاتي ايران.
عضو شوراي پژوهشي آموزش و پرورش كشور.
پژوهشگر و محقق برتر IT كشور در سال 1382.
استاد نمونه دانشكده برق دانشگاه علم و صنعت ايران در سال‌هاي 1375 و 76. .
مولف و مترجم 26 كتاب در زمينه مهندسي برق و ICT.
مقام اول ترجمه كتاب سال در سال 1378 به‌خاطر ترجمه كتاب PLC.
دكتر علي‌اكبر جلالي، موسس نخستين روستاي الكترونيكي جهان



:: موضوعات مرتبط: زندگی نامه افراد موفق، ،
:: برچسب‌ها: بیوگرافی دكتر علي‌اكبر جلالي موسس نخستين روستاي الكترونيكي دنيا ,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : شنبه 13 تير 1394

یادی از پدر زیست‌شناسی نوین ایران

 یادی از پدر زیست‌شناسی نوین ایران
دکتر محمود بهزاد، پدر علم زیست‌شناسی نوین کشور را یکی از پرچمداران جنبش علمی ایران معاصر می‌دانند؛ جنبشی که گرچه با تاخیر ۳ قرن پس از عصر روشنگری  در جهان غرب ایجاد شد؛ اما در نهایت توانست چهره ایران را به‌طور شگرفی از آلودگی‌های توهمات شبه‌علمی و خرافات پاک کند.


استاد بهزاد از دوران کودکی علاقه‌مندی به علم و استعداد استثنایی‌اش را نشان داد و در سال‌های پربار زندگی‌اش با انتشار آثار علمی معتبر در علوم زیستی، پزشکی، روان‌شناسی و... و آموزش افرادی که هریک بعدها جزو نخبگان کشور شدند، نام خود را برای همیشه در زمره دانشمندان و فرهیختگان برتر کشور قرار داد.



:: موضوعات مرتبط: زندگی نامه افراد موفق، ،
:: برچسب‌ها: یادی از پدر زیست‌شناسی نوین ایران ,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : شنبه 13 تير 1394

بیوگرافی دکتر علیرضا آزمندیان خالق موسسه پدیده فکر

دکتر علیرضا آزمندیان,بیوگرافی دکتر علیرضا آزمندیان,دکتر علیرضا آزمندیان خالق موسسه پدیده فکر

 

دکتر علیرضا آزمندیان خالق موسسه پدیده فکر
علیرضا آزمندیان (Alireza Azmandian)، خالق موسسه پدیده فکر (تکنولوژی فکر)
دکتر علیرضا آزمندیان در سال 1332 در یک خانواده مذهبی در تهران به دنیا آمد و تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در مدارس اسلامی و از جمله دبیرستان علوی تهران طی کرد و در رشتۀ ریاضی به عنوان یکی از دانش آموزان نمونه از دبیرستان علوی تهران فارغ التحصیل شد.


علیرضا آزمندیان تحصیلات دانشگاهی را در مقطع لیسانس در دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی مکانیک طی کرد و همزمان با آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در صدا و سیما به عنوان خبرنگار سیاسی و اقتصادی مشغول به کار شد.



:: موضوعات مرتبط: زندگی نامه افراد موفق، ،
:: برچسب‌ها: بیوگرافی دکتر علیرضا آزمندیان خالق موسسه پدیده فکر ,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : شنبه 13 تير 1394

زنی که ماشین‌ حساب را ساخت

 

زنی که ماشین‌ حساب را ساخت
آدا بیرون، یکی از مهم‌ترین چهر‌ه‌ها و شخصیت‌های درخشان در تاریخ کامپیوتر است.
او در ۱۰ دسامبر ۱۸۱۵ به دنیا آمد. او دختر یک شاعر روشنفکر به نام لرد بیرون بود. ۵ هفته بعد از تولد آدا مادرش از پدرش جدا شد، چون می‌خواست دخترش را طوری تربیت کند که یک ریاضیدان یا دانشمند شود و از اینکه او مانند پدرش شاعر شود وحشت داشت. از این‌رو بر مبنای تعلیمات او، آدا نتوانست استعداد‌های شاعری را بروز دهد و طبق آرزوی مادرش سعی کرد یک تحلیلگر و ریاضیدان بشود.


اما در ۳۰ سالگی‌ نامه‌ای به مادرش نوشت و در آن گفت: «اگرچه نمی‌خواهی من از شعر چیزی بدانم اما آیا می‌توانی جلوی علاقه‌ من به علم ادبیات را بگیری؟ برای یادگیری ریاضیات، قوه تخیل و درک استعاره‌ها لازم است و این چیزی است که از طریق آشنایی با شعر و ادبیات، پرورش می‌یابد و تو آن را از من دریغ کرده‌ای». در هر حال در سن ۱۷ سالگی بود که آدا با مری سامرویل آشنا شد.



:: موضوعات مرتبط: زندگی نامه افراد موفق، ،
:: برچسب‌ها: زنی که ماشین‌ حساب را ساخت ,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : شنبه 13 تير 1394

فانی زوبیکا طراح یک فضاپیما

 

بیوگرافی فانی زوبیکا طراح یک فضاپیما
فانی زوبیکا، مهندس هوا فضاست و در شعبه تحلیل سیستم‌‌ها، در مرکز تحقیقاتی ناسا کار می‌کند.
او سالها است که در پروژه‌های ناسا همکاری دارد و علاوه بر آن در دانشگاه استنفورد در مقطع دکترا در رشته هوانوردی تحصیل می‌کند. تخصص او در حوزه طراحی ابزارهای جدید است که در تکنولوژی‌های جدید ارتباطی و هوانوردی استفاده می‌شوند. همچنین او در کار طراحی یک فضاپیما مشارکت دارد که مانند یک قایق در ایستگاه‌های فضایی حرکت می‌کند.


این فضاپیما می‌تواند به تنهایی حرکت کند و مصدومان و مجروحان را به زمین انتقال دهد و به نوعی آمبولانسی هوایی است. به همین‌خاطر فانی و گروهش در طراحی آن دقت زیادی به خرج داده‌اند.این فضاپیما حتی قدرت تعمیر خود را هم دارد و می‌تواند شرایط آب و هوایی را هم به نفع خود تغییر دهد.



:: موضوعات مرتبط: زندگی نامه افراد موفق، ،
:: برچسب‌ها: فانی زوبیکا طراح یک فضاپیما ,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : شنبه 13 تير 1394

درباره ولادیمیر ژانیبکف_فضانورد

 

درباره ولادیمیر ژانیبکف
ولادیمیر ژانیبکف بیست و چهارم اردیبهشت ۱۳۲۱ در شهر اسکندر از استان تاشکند ازبکستان به دنیا آمد. پس از اتمام دوره دبیرستان، به یکی از آموزشگاه‌های نیروی هوایی شوروی رفت و پس از آن در نیروی هوایی ارتش سرخ شوروی سابق مشغول به کار شد. سال ۱۳۴۹ به جرگه فضانوردان پیوست و سال‌ها به عنوان فضانورد ذخیره در طرح سایوز ـ آپولو مشغول به تمرین بود.


او سال ۱۳۵۷ به همراه ماکارف و سوار بر سایوز ـ ۲۷ به سالیوت ـ ۶ سفر کرد و یک هفته در فضا اقامت داشت. او دو بار دیگر به فضا سفر کرد تا این که سرانجام و در ماموریت سایوز ـ تی۱۲ که وی فرماندهی آن را نیز به عهده داشت، به همراه استلانا ساویتسکایا راهپیمایی فضایی کرد.



:: موضوعات مرتبط: زندگی نامه افراد موفق، ،
:: برچسب‌ها: درباره ولادیمیر ژانیبکف_فضانورد ,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : شنبه 13 تير 1394

بیوگرافی پیتر وار هیگز (برنده جایزه نوبل فیزیک در سال ۲۰۱۳)

 

بیوگرافی پیتر وار هیگز

متولد: ۲۹ مهٔ ۱۹۲۹،نیوکاسل آپون تاین، انگلستان
ملیت: بریتانیایی
رشته فعالیت : فیزیک
محل کار: دانشگاه ادینبرو،کالج سلطنتی لندن،دانشگاه کینگز لندن،کالج دانشگاهی لندن

دلیل شهرت: شکست متقارن در برهمکنش الکتروضعیف
جوایز: جایزه نوبل در فیزیک ۲۰۱۳
-جایزه ولف در فیزیک ۲۰۰۴
-مدال دیراک

 

پیتر وار هیگز (Peter Ware Higgs)‏ در سال 1929 در شهر نیوکاسل انگلستان به دنیا آمد.
وی فیزیک‌دان انگلیسی و استاد دانشگاه ادینبورگ است. او همچنین ارائه دهنده نظریه شکست متقارن در برهمکنش الکتروضعیف و پیشنهاد دهنده‌ ذره بنیادی بوزون هیگز یا ذره خدا (God Particle) است.



:: موضوعات مرتبط: زندگی نامه افراد موفق، ،
:: برچسب‌ها: بیوگرافی پیتر وار هیگز (برنده جایزه نوبل فیزیک در سال ۲۰۱۳) ,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : شنبه 13 تير 1394

بیوگرافی جرارد هانسن کاشف میکروب جذام

 

بیوگرافی جرارد هانسن کاشف میکروب جذام
«جرارد هنریک آرموئر هانسن» پزشکی نروژی بود که نام خود را در تاریخ پزشکی با شناسایی باکتری مولد بیماری جذام به ثبت رسانید.
هانسن ۲۹ جولای ۱۸۴۱ در شهر برگمن متولد شد. در سال ۱۸۶۶ در رشته‌ی پزشکی از «دانشگاه سلطنتی فردریک»، که امروزه با نام «دانشگاه اسلو» شناخته می‌شود، فارغ التحصیل شد. سپس دوره‌ی انترنی خود را در بیمارستان ملی اسلو به انجام رساند و مدت کوتاهی در بیمارستان «لاتن» به عنوان پزشک فعالیت کرد.


هانسن در سال ۱۸۶۸ به شهر زادگاهش، که مرکز تحقیقات جذام نروژ در آن واقع بود بازگشت و به همراه «دنیل کورنیوس دنییلسن»، که از متخصصان برجسته‌ی اپیدمیولوژی زمان وی بود، بر روی بیماری جزام به مطالعه و تحقیق پرداخت. در این زمان بیماری جذام در نروژ به عنوان یک مشکل اجتماعی مطرح بود و حدود ۳۰۰۰ نفر در نروژ به آن مبتلا بودند که در ۸۰۰ آسایشگاه پذیرش می‌شدند.
دنییلسن در این زمان با تلاش‌های خود، برنامه‌ای برای کنترل بیماری و مراقبت از بیماران مبتلا، تنظیم کرد و برگمن را پایگاه تحقیقاتی جذام اروپا ساخت.

 



:: موضوعات مرتبط: زندگی نامه افراد موفق، ،
:: برچسب‌ها: بیوگرافی جرارد هانسن کاشف میکروب جذام ,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : شنبه 13 تير 1394

تیکو براهه و رویدادهای زندگی او

 

زندگینامه تیکو براهه
تیکو براهه یک ستاره شناس بزرگ دانمارکی بود که در سال 1546 متولد شد و به عنوان یک ستاره شناس ماهر شهرتی برای خود کسب نموده بود. او در اندازه گیری موقعیت ستارگان و سیاره ها در آسمان تبحر داشت و این کار را بسیار دقیقتر از هر کسی که در گذشته انجام داده بود انجام می داد. خطاهای او در اندازه گیری بندرت بیشتر از یک دقیقه قوسی بود که او این اندازه گیری ها را بدون کمک تلسکوپ انجام می داد.

 

در واقع او از وسیله ای به نام کوئدرانت یا یک ربع استفاده می کرد که اساسا" یک ربع یک دایره بود که به طور عمودی نصب شده بود و بر روی آن یک بازوی محوری دیداری قرار داشت.او در طول بازوی دیداری (که بیشتر شبیه نشانه گیری یک تفنگ بود) به سمت یک ستاره نگاه می کرد و موقعیت آن را روی درجه بندی که روی کوئدرانت بود می خواند.


 فردریک پادشاه دانمارک جزیره کوچکی را در اختیار او گذاشت تا یک رصدخانه ایجاد کند و در این جا بود که او بیشتر کارهایش را انجام می داد. او مشهور به بد اخلاقی بود. چنین گفته شده بود که او قسمتی از بینی اش را در یک دعوا از دست داده بود و بعد خودش آن را با آلیاژی از فلزات جایگزین کرد که تا آخر عمر نیز برای او باقی ماند.



:: موضوعات مرتبط: زندگی نامه افراد موفق، ،
:: برچسب‌ها: تیکو براهه و رویدادهای زندگی او ,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : شنبه 13 تير 1394

بیوگرافی ژان برنار لئون فوکو

 

بیوگرافی ژان برنار لئون فوکو
در ساختمان سازمان ملل متحد در نیویورک کره کوچکی دیده می شود که از یک میله فولادی نازک آویزان است و مانند پاندولی حرکت می کند و به ظاهر هر ساعت تغییر جهت می دهد. این کره طلایی که به آرامی نوسان می کند در ظاهر ساختمان ساده ای دارد ولی نشانه ای است از این حقیقت که زمین روی محور خود می چرخد. این کره به نام مخترعش، «پاندول فوکو» نامیده شده است.


ژان برنار لئون فوکو در سال 1819 در پاریس به دنیا آمد. از آن جا که پدر و مادرش متمکن بودند معلم سرخانه برای او آوردند و تحصیلات اولیه را در خانه انجام داد. در اوایل جوانی ژان علاقه و استعداد زیادی به ساختن وسایل مکانیکی نشان داد، از جمله او یک قایق و یک دستگاه تلگراف و موتور بخاری ساخت.

 



:: موضوعات مرتبط: زندگی نامه افراد موفق، ،
:: برچسب‌ها: بیوگرافی ژان برنار لئون فوکو ,

ادامه مطلب...
نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : شنبه 13 تير 1394



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به عاشقان موفقیت مي باشد.